7 مهارت طراحی وب در سال 2021

7 مهارت طراحی وب در سال 2021

طراحی وب یک زمینه در حال پیشرفت است. 7 مهارت طراحی وب در سال 2021 را باهم در مقاله پیش رو می خوانیم. آن دسته از ما که مدت طولانی در صنعت طراحی وب بوده ایم شاهد عرضه محصولات بیشتر، ایجاد ایده های بیشتر و نوید رشد بیشتر از آنچه در اکثر صنایع در کل حرفه خود دیده ایم، بوده ایم.

در حالی که ابزارهایی که ما به کار می بریم، اصطلاحاتی که به کار می بریم دائماً در حال تغییر است، مهارت های اصلی قابل انتقال و طولانی مدت هستند و به شما اطمینان می دهند که نه تنها باید به روز باشید بلکه در آن پیشرفت کنید.

این مهارت ها ویژگی هایی است که می توانید یاد بگیرید و به رشد شما در سال های 2021 ، 2022 و فراتر از آن کمک می کند.

7 مهارت طراحی وب در سال 2021 که باید یاد بگیرید  به شرح زیر می باشد :

  1.  تصمیم گیری

زندگی یک سری تصمیمات است، هر یک از ما در روز تصمیمات می گیریم. با تصمیم گیری های به موقع در زندگی همیشه موفقیت ازآن شما خواهد بود. اکثر مردم با حدس زدن باعث می شوند تصمیم گیری های خودشان ازبین برود. یکبار تصمیم می گیرند و سپس همان تصمیم را بارها و بار دیگر به عنوان شک و تردید از سر می گیرند.

توانایی تصمیم گیری و پایبندی به آن، افرادی را که بعد از اتمام کار تجاری هنوز سوخت تصمیم گیری استراتژیک را دارند و افرادی را که نمی توانند تصمیم بگیرند که برای شام چه چیزی را بخورند ، از هم جدا می کند.

  1. وضوح هدف

هرگز فکر بدی نیست که به اصول طراحی بپردازید. از تئوری رنگ گرفته تا تایپوگرافی گرفته تا UI و چیدمان ، این مهارت های اصلی نه تنها برای عملکرد طراحی شما مفید است ، بلکه به شما کمک می کنند تا در سطح بالاتری به فکر طراحی باشید.

اغلب اوقات، طراحان ابزار ها را برای کار نمی بینند و به جای تصویر گسترده تر، روی پروژه در دست انجام تمرکز می کنند. تصویر گسترده تر به معنای نمونه کارها نیست. این به معنای کل سابقه، فرهنگ و تجربه طراحی است.

با وجود اصطلاح، اصول طراحی جهانی نیست، آنها برای شما شخصی هستند. به عنوان مثال ، آیا باید یک اسکریپت را با یک سریال جفت کنید؟ پاسخ شما احتمالاً این است که “این بستگی دارد” زیرا شما یک طراح عالی هستید. پاسخ من “نه” است ، زیرا ، برای من ، این یک طراحی اساسی است.

اصول طراحی می تواند محدود کننده باشد، اما با ارائه پاسخ های پیش فرض به سوالات متداول، شما را قادر می سازد تا سوالات بیشتری را درباره کارهایی که انجام می دهید و دلیل آن را در نظر بگیرید که منجر به وضوح هدف می شود.

بسیاری از نوازندگان می توانند چندین سبک بنوازند، اما تمایل دارند که از یک ساز استقبال کنند. آنها تصمیمی اساسی گرفتند که آنها را در کاوش موسیقی در عمق بیشتر آزاد کرد.

  1.  مثلث مقدس

مثلث مقدس در طراحی وب HTML ، CSS و JavaScript است. یاد بگیرید که چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند.

شما باید آنها را به اندازه کافی درک کنید تا یک مکالمه هوشمند در سطح اتاق در مورد آنها انجام دهید. شما در واقع نیازی به دانستن نحوه کدگذاری آنها ندارید، اگرچه ما واقعاً هرگز کسی را ندیده ام که برای انجام یک مکالمه استراتژیک از نقش خود آگاهی کافی داشته باشد، که همچنین نمی داند چگونه از ابتدا کدگذاری کند.

ما در مورد چارچوب ها، کتابخانه ها یا جدیدترین ابزارهای ساخت صحبت نمی کنیم. این موارد فقط کلان برای رمزگذارها هستند. ما در مورد درک عناصر سازنده یک سایت صحبت می کنیم، بنابراین اگر کسی از شما بپرسد آیا واقعاً به آرم شرکت در پاورقی سایت احتیاج دارید، می توانید پاسخ دهید و پاسخ خود را با حقایق پس بگیرید.

  1. ارائه ساده

مهم نیست که در چه زمینه ای از طراحی هستید، باید ایده های خود را به شخصی که دانش شما را به اشتراک نمی گذارد ارائه دهید. این که آیا اصول اولیه را برای مشتری توضیح می دهید یا تصمیم گیری خود را برای یک همکار توضیح می دهید، ارائه ایده های خود بهترین راه شنیدن است.

غالباً، یک ارائه متقاعد کننده از روش کمبود بیشتر استفاده می کند. همانطور که وقتی همه موارد غیرضروری را حذف کردید، یک طرح به پایان رسید، همچنین اگر جزئیات اضافی را کنار بگذارید، سطح صدا بسیار موثر است.

اغلب شما استعاره را مفید می دانید، به خصوص اگر از دانش تخصصی شخص خود آگاهی کافی داشته باشید زیرا این مفهوم را به قالبی تبدیل می کند که شخص می فهمد و راحت است.

  1.  سئو استراتژیک

SEO (بهینه سازی موتور جستجو، برای دو نفر در جهان که نمی دانند این مخفف  چه کلمه ای است) یک حوزه گسترده با تعداد زیرمجموعه عنوان های شغلی UX است.

شاخه های مختلفی از سئو وجود دارد که یک سایت باید آنها را در نظر بگیرد. سئو فنی مواردی است که رمزگذاران انجام می دهند. اگر رمزگذار نیستید، می توانید آن را نادیده بگیرید. سئو محتوا مواردی است که بازاریابان انجام می دهند. اگر بازاریاب نیستید، می توانید آن را نادیده بگیرید. SEO استراتژیک یک نمایش کلان از برنامه های یک سایت است. همه افراد در هر پروژه باید SEO استراتژیک را درک کنند.

سئو استراتژیک موضوعاتی مانند صفحات فرود، سایتهای تک صفحه ای، اینکه آیا وبلاگ لازم است، چگونه ، در صورت استفاده از رسانه های اجتماعی، را پوشش می دهد. سئو استراتژیک تمام شاخه های دیگر سئو را تغذیه می کند. آنقدر اساسی است که اولین تصمیمات مربوط به یک سایت را به شما اطلاع می دهد.

  1. یک زبان دوم

احتمالاً تاکنون متوجه شده اید که وب فراتر از محدوده شهر شماست. این یک نیروی جهانی است، یعنی میلیاردها نفر که به یک زبان صحبت نمی کنند.

اگر انگلیسی زبان بومی نیستید، یادگیری کمی انگلیسی امری عذاب آور است. نیازی نیست که روان باشید مطمئناً نیازی به شاعر بودن ندارید، اما اکثر قریب به اتفاق اسناد، رابط کاربری گرافیکی، پست های وبلاگ، انجمن ها، کنفرانس ها و خود وب به زبان انگلیسی هستند و کد ترجمه فقط شما را تا این حد راهنمایی می کند.

  1. گفتن “نه”

فرقی نمی کند که شما یک فریلنسر هستید یا یک طراح داخلی با اهداف. همه تلاش می کنند تا بگویند ، “نه”.

ترس این است که اگر ما یک پروژه یا درخواست را رد کنیم، دفعه دیگر به ما پیشنهاد نمی شود. در نهایت ، ما همه پروژه ها را تا زمانی که هیچ شغلی در دست نداریم، قبول می کنیم.

مشکل این است که ما فقط ساعت خاصی را در روز داریم. اگر بیش از حد کار کنیم، در نهایت آن را بد انجام خواهیم داد، بنابراین باید محدودیت هایی وجود داشته باشد. هر بار که می گویید “بله” یعنی تعهد داده اید.

به هر حال اگر فرصت کافی برای انجام پروژه ندارید محترمانه آن را رد کنید تا در آینده دچار دردسر نشوید.

مقالات مرتبط