شرایط و ضوابط

  • تامين رضايت مشتریان از طریق رسیدگی دقیق و سریع خواسته‌های ایشان
  • توسعه مهارت های ارتباطی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی
  • سنجش رضایت مشترکان از طرق مختلف و برنامه‌ریزی جهت رفع نقاط ضعف احتمالی
  • رسیدگی مناسب، با کیفیت و سریع به شکایات مشتریان
  • بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به منظور بهبود فرایندهای ارتباط با مشتریان
  • اطلاع‌رسانی موثر به مشتریان به‌صورت پیشگیرانه
  • تسهیل دسترسی مشتریان به شرکت با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و به‌صورت شبانه‌روزی
  • پایش شاخص‌های کلیدی عملکرد در مرکز ارتباط با مشتریان و بهبود آنها به‌صورت مداوم
  • توسعه و مدیریت دانش شرکت در حوزه مشتریان از طریق تحلیل داده‌ها و اطلاعات مربوط

با ما تماس بگیرید

مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین راهکار

همین حالا تماس مستقیم برقرار کنید : 6353 340 0933