شرایط و ضوابط
- تامين رضايت مشتریان از طریق رسیدگی دقیق و سریع خواستههای ایشان
- توسعه مهارت های ارتباطی کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان به منظور افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی
- سنجش رضایت مشترکان از طرق مختلف و برنامهریزی جهت رفع نقاط ضعف احتمالی
- رسیدگی مناسب، با کیفیت و سریع به شکایات مشتریان
- بهرهگیری از فناوریهای نوین به منظور بهبود فرایندهای ارتباط با مشتریان
- اطلاعرسانی موثر به مشتریان بهصورت پیشگیرانه
- تسهیل دسترسی مشتریان به شرکت با بهرهگیری از راهکارهای متنوع و بهصورت شبانهروزی
- پایش شاخصهای کلیدی عملکرد در مرکز ارتباط با مشتریان و بهبود آنها بهصورت مداوم
- توسعه و مدیریت دانش شرکت در حوزه مشتریان از طریق تحلیل دادهها و اطلاعات مربوط